På denne side vil vi forsøge at belyse og besvare de spørgsmål du måtte have i forbindelse med køb af vin hos ELM Vine. Jeg tager udgangspunkt i ofte stillede spørgsmål fra vores kunder, men får du ikke svar på dit spørgsmål, er du selvfølgelig meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Er du bosiddende i en etageejendom, er det muligt at få leveret din bestilling helt op til din lejlighedsdør. Det kræver dog at der er fri og uhindret adgang til opgangen. Du bedes derfor i kommentarfeltet under bestillingen angive en kode eller besked om at ringe til en bestemt nabo eller lignende for at få få adgang til opgangen.
Din ordre vil blive afsendt med den transportør, som ELM Vine har en aftale med. Det kan fx være Danske Fragtmænd, GLS og Post Nord.
Når du handler vin hos ELM Vine får du allerede gratis fragt ved 1.500 kr. Er dit varekøb under 1.500 kr. skal du kun betale 79,00 kr. i fragttillæg for at få din vin leveret hurtigt og problemfrit lige til døren.
Nej! Da vi ikke har lager i Hvidovre skal din bestilling først plukkes og pakkes på vores klimatiserede lager på Sjælland, hvorefter vinen vil blive afsendt.
Står du og har brug for vin her-og-nu, er du meget velkommen til at kontakte mig på telefon 53740865, for at høre om jeg har de ønskede varer.
Vi garanterer en leveringstid indenfor 5 hverdage.
Efter din bestilling er modtaget, bliver vinen afsendt inden for 3 dage fra vores lager.
Kan vinen ikke leveres indenfor de fire hverdage, vil du blive kontaktet af ELM Vine umiddelbar efter vi har modtaget din bestilling.
Vi tager forbehold for force majeure og andre udefrakommende begivenheder, der måtte forsinke transportudbyderen.
Du kan anvende Dankort, Visa, Mastercard og Mobilepay, når du handler på vores hjemmeside.
Du har ret til at fortryde dit køb ifølge Forbrugeraftaleloven op til 14 dage efter modtagelse af varen.
Inden returnering bedes du rette henvendelse til vores kundeservice på kundeservice@elmvine.dk eller på telefon 5374 0865, for at få udleveret den korrekte returadresse.
Du bedes returnere vinen intakt i den originale emballage, som vinen blev leveret i. Manglende eller beskadiget original emballage, resulterer i, at din fortrydelsesret kan bortfalde.
Vi gør ligeledes opmærksom på ved fortrydelse af købet, at vinen ikke må åbnes. Så snart Theis Vine har modtaget din returforsendelse, tilbagebetales pengene til samme konto som angivet ved din bestilling.
Når din vin bliver afsendt fra vores hovedlager og bliver overdraget til transportøren, vil du modtage et Track & Trace nummer på e-mail.
Her vil du kunne se status på forsendelsen og forventet leveringstidspunkt.
Ved indtastning af forkert adresse på den afgivne bestilling, bedes du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice på elmvine@elmvine.dk eller på telefon 5374 0865, således vi kan få ændret adressen eller annulleret bestillingen.
Modtager du en forsendelse med synlige tegn på skader under transporten, og du er hjemme ved modtagelsen, er det vigtigt at du straks gør indsigelser mod pakkens tilstand.
Du kan få fragtfirmaets personale til at hjælpe dig med at lave en erstatningssag, hvor du så vil få krediteret dit køb eller få tilbudt ny levering.
Er du ikke hjemme på leveringstidspunktet, og du kan konstatere at forsendelsen er blevet beskadiget, bedes du rette henvendelse til vores kundeservice på kundeservice@elmvine.dk eller på telefon 5374 0865. Jeg vil så være behjælpelige med at få oprettet en erstatningssag og evt. tilbyde dig ny levering eller kreditering af de ødelagte flasker.